FAIL (the browser should render some flash content, not this).
KENTSELHABER
FAIL (the browser should render some flash content, not this).
Recep Kızılcık - Trabzon Valisi
Recep Kızılcık - Trabzon Valisi

Trabzon Valisi Sayın Dr.Recep KIZILCIK 21.04.1967 Tekirdağ ili, Malkara İlçesi, Sağlamtaş Beldesi doğumludur. 1985 - 1989 İstanbul Üniversitesi Kamu Yönetimi Lisans, 1989-1999 yılları arasında İstanbul Üniversitesi Kamu Yönetimi bölümünde Yüksek Lisans ve Doktora yapmış, 1990-1993 yılları arasında Zonguldak Kaymakam Adayı olarak atanmış, 1992-1993 yılları arasında dil eğitimi için İngiltere'de bulunmuştur. 1993-1995 yılları arasında Pehlivanköy/Kırklareli Kaymakamlığı, 1995-1997 yılları arasında Kürtün/Gümüşhane Kaymakamlığı, 1997-1999 yılları arasında Kahta/Adıyaman Kaymakamlığı, 1999-2002 yılları arasında İçişleri Bakanlığı Şube Müdürü, Daire Başkanı olarak görev yaptıktan sonra 2003 yılında Kanunlar ve Kararlar Genel Müdür Yardımcısı olarak atanmış, bu görev sırasında "İyi Düzenleme Direktörü" olarak AB ve OECD ile yapılan çalışmaları koordine etmiştir.

05.03.2007-23.06.2009 tarihleri arasında Batman Valiliği yapmış olup, 11.06.2009 tarihli ve 2009/15064 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile Trabzon Valiliği görevine getirilmiştir. 26.06.2009 tarihinde Trabzon Valiliği görevine başlamıştır.

Çok iyi derecede İngilizce bilen Trabzon Valisi Sayın Dr. Recep KIZILCIK, evli ve iki çocuk babasıdır.


MESAJ GÖNDER SORU SOR
     Adınız soyadınız : 
Mesajınız onaylandıktan sonra yayına verilecektir. Uygun görülmeyen mesajlarınız yayınlanmayacaktır. Yasal zorunluluk olarak yorum yapan ziyaretçilerimizin IP bilgileri kayıt altına alınacaktır. Teşekkürler...
  SORU VE MESAJLARINIZ 2 sayfada toplam 13 mesaj
şaban ünal
2012-06-06 19:00:25    ip: 88.234.150???
sayın valim nasılsın ben malkara kozyörükten görevinde başarılar dilerim seninle gururduyuyoruz
........................................................................................................................................................................
Osman KÖKSAL ATAKUM/SAMSUN
2012-05-06 20:04:05    ip: 88.254.147???
Sayın , Vali bey! Ben Sayın cumhurbaşkanımıza TRABZON ili TONYA ilçesi kaleönü mahallesinde ki babam Rasim KÖKSAL ın evine giden ve mahalle yolu olarak devam edmekde olan yolumuzun yapımı için dilekçe verdim , dilekçem sizlere, oradan da tonya kaymakamlığına havale edilmiş olup, belediyeden alınıp, sizlere mahalli idareler il müdürlüğüne bilki verilmiş ve bana verilen cevap aynen şöyle tonya ilçesi kaleönü mahallesinde Osman KÖKSAL adına ev yok, bahsekonu yerde babanız Rasim KÖKSAL a ait iki adet ruhsatsız evin olduğu, Aile mezarlığımızında ruhsatsız olduğu ve mezarlarımızında defin ruhsatlarının olmadığı şeklinde bilki verildi. Benim hizmet isdeme hakkım yokmu Sayın Vali bey, ben soruyorum, 1 - Tonya ilçesinin beş mahallesi vardır mahalle yollarıda yapılmışdır, oradaki evlerin hankisinin ruhsatı vardır. Benim babamın evlerinin 1930 yılında rahmetli dedem yapmışdı. 2 - İlçemizde mahallelerde arazilerinde kaç aile mezarlığı vardır. yazılı olarak cevap bekliyorum.
........................................................................................................................................................................
volkan kızılcık
2012-05-01 22:09:11    ip: 78.167.73.???
sayın valim sızınle tanısmak ısterdım soyadımız aynı ılk defa soy adımla bırkısı tanıyorum bartınlıyım
........................................................................................................................................................................
volkan kızılcık
2012-05-01 22:08:52    ip: 78.167.73.???
sayın valim sızınle tanısmak ısterdım soyadımız aynı ılk defa soy adımla bırkısı tanıyorum bartınlıyım
........................................................................................................................................................................
COSKUN KINALIOĞLU
2012-04-18 18:41:37    ip: 95.9.115.9???
TRABZON-ARAKLI hattında 86 araç bulunmaktadır.Söz konusu araç sayısı bu hat için fazla olup fazlalık nedeniyle şöförler olarak mağdur olmaktayız.Bu soruna çözüm olabilmesi için hattımızın yeni yapılacak olan ÜNİVERSİTEYE kadar uzaltılmasını gerekırse 20 aracın ARAKLI TRABZON hattından ayrılarak yeni tesbit edilecek olan bu güzergahta çalıstırmasına ,ŞANA-KAŞÜSTÜDE yapılan ve faaliyete geçen hastaneye hat olmadıgından 86 araçtan yeteri kadarının bu bölüme tahsis edilmesıne. Söz konusu hattımızda fazla olan araçlardan 20 adedinin TRABZON-OF hattına verılmesı yönunde yapılan girişimlerde OF tarafının bunu kabul etmediği bu nedenle verilemediğininde gözününde bulundurularak. Yukarıda belirttiğimiz hususlar yönünde gereginin yapılarak magduriyetımızın giderilmesi Arz olunur. ARAKLI MİNÜBÜS DURAĞI YÖNETİCİSİ: COSKUN KINALIOĞLU TEL:0462 721 64 45 CEP:0537 421 66 67
........................................................................................................................................................................
emre kaya
2012-04-18 17:44:46    ip: 88.234.136???
SYN valim bir sağlamtaşlı olarak sizin böyle büyük bir kentte vali olmanız mutlu edio sağlamtaş halkını başarılarınızın devamını dilerim...
........................................................................................................................................................................
nuran uzun kaleönümah.
2012-03-31 16:25:40    ip: 78.190.42.???
merhaba sayın valimiz.!ben trabzon tonyada oturuyorum trabzonda gar gelirli aileler için toki ev yapacak ve sadece şehir merkezindekilere verilecek,biz ne olucaz bizede yapın nolur 14 yıldır evsizim tokinin burda yani tonyada veya trbzonda da dar gelirlilere ev yapmasını bekliyorum inanın eve en çok ihtiyacı olan kişilerden biriyim.sevindirici haberlerinizi bekliyorum.
........................................................................................................................................................................
KEMAL.CELENK
2012-03-18 13:38:27    ip: 78.165.64.???
SAYGILAR.SAYIN..VALİM.BEN.TRABZONTANA.1965.YILINTA.GELTİK.VE.EV.YABTI.BABAM.VE.HALEN.ORTA.OTURMAKTAİY.RUHSATLI.SILAHIMIN.SÜRESİ.TOLTU.MÜRACAT.ETTİM..COCUGUM.ANTALYTA.MEMUR.BENİMTE..TAYREM.VAR.KIŞIN.ÜCAY.ANTALYATA.OTUYORUM.VE.TRABZONA.TÖNÜYORUM.MEMUR.ARKATAŞLAR.ADRES.TESBİTETMİŞLER.EVTE.YOKUM.RUHSAT.ALAMAZ..OLUMSUZ.TİYE.RABOR.TUTTULAR.BANA.YAZIYAZTILAR.ANTALYATAN.AL.SAYIN.VALIM.SİZTEN.MANEVİ.YARTIM.BEKLİYORUN.SAYGILAR.SUNUYORUM.0537.788.6161.ALLAHA.EMANER.OLUN.
........................................................................................................................................................................
MUSTAFA CİNEMRE
2012-03-13 17:26:17    ip: 81.212.101???
Sayın Valim.. Ben Akçaabat'ın Kemaliye köyü nufusuna kayıtlı Mustafa CİNEMRE.Akçaabat Düzköy arası ne güzel bir yolumuz vardı.Evet yetersizdi ama hiç değilse rahattı.Terkedilen Tekel binsının önünden yukarı acaba hiç yolunuz düştümü.Allahım ben kime söyleem diye günlerdir kendime sordum ve size şikayet ettim.Ne olur Sayın Valim Allah rızası için şu aypılan asfalttan yolumuzu verdirin.Yazımı kaal'e alacağiniz umuduyla saygılarımı sunar kolaylıklar ve başarılar dilerim. Mustafa CİNEMRE 05359721089 PTT BAŞMÜDÜRLÜĞÜ Yapı Ve Teknik İşler Müdürlüğü
........................................................................................................................................................................
şafak dırağa
2012-01-25 17:30:36    ip: 88.251.175???
sayın valim bir köylünüz olarak sizi devamlı takip ediyorum başarılarınızın devamını diliyorum saygılarımla.
........................................................................................................................................................................
1 2

   Avrasya Üniversitesi Yomra Yerleşkesi'nin açılışı yapıldı 2012-10-01 15:56
   Coğrafi bölge haritalandırılması ile hizmete ulaşım kolaylaşacak 2012-09-28 16:47
   Vali Kızılcık'tan işadamlarına memleketinize yatırım yapın çağrısı 2012-09-28 13:21
   Trabzon'a KÖYDES kapsamında 18 buçuk milyon lira ödenek geldi 2012-09-28 11:11
   Trabzon'daki hırsızlık olaylarında azalma oldu 2012-09-26 13:49
   Vali Recep Kızılcık, Yalı Mahallesi sakinleri ile buluştu 2012-09-26 11:51
   Trabzon'da katı atık sorunu için Japon yöntemi inceleniyor 2012-09-25 11:48
   Baykal: Üniversitede şu ya da bu görüş değil, evrensel değerler geçerlidir 2012-09-24 15:56
   Vali Kızılcık: Dünyada barış ve kardeşliğin hüküm sürmesini istiyoruz 2012-09-22 12:25
   Bayburtlu şehit Karakaşoğlu, Trabzon'da törenle karşılandı 2012-09-21 11:24
   Trabzon'da katı atıkların kaynağında ayrıştırılması için çalışma.. 2012-09-20 17:07
   TESOB yönetimi, Vali Kızılcık'ı ziyaret etti 2012-09-20 14:48
   Vali Kızılcık: Birlik ve bütünlük, ahilik değerleri ile ileri taşındı 2012-09-18 16:04
   'Eğitimde başarı için öğrenci, öğretmen, veli ve idareci birlikteliği önemli' 2012-09-17 16:35
   Bingöl'de şehit olan polis memuru Ümit Yıldırım, son yolculuğuna uğurlandı 2012-09-17 16:04
   Şehit polisi karşılamada gerginlik 2012-09-17 13:57
   Şehit Onbaşı Onur Fikret Dülger, son yolculuğuna uğurlandı 2012-09-16 16:26
   Şehit Onbaşı Onur Fikret Dülger'in naaşı memleketi Trabzon’a getirildi 2012-09-16 13:15
   Atatürk'ün Trabzon'u ilk ziyaretinin 88. yıldönümü törenlerle kutlandı 2012-09-15 12:58
   Trabzon, U20 Dünya Kupası'na hazırlanıyor 2012-09-14 13:23
Trabzon Valisi Recep  Kızılcık
Recep Kızılcık
Trabzon Valisi
Trabzon Belediye Başkanı Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu
Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu
Belediye Başkanı
FAIL (the browser should render some flash content, not this).