FAIL (the browser should render some flash content, not this).
KENTSELHABER
FAIL (the browser should render some flash content, not this).
Vahdettin ÖZCAN - Çankırı Valisi
Vahdettin ÖZCAN - Çankırı Valisi

Vahdettin ÖZCAN, 1961 yılında Sinop İli Türkeli İlçesi Helaldı (Güzelkent) Beldesi’nde Dünyaya geldi. 1978-1979 eğitim döneminde İstanbul Vefa Lisesi’ni üçüncülükle tamamlayıp, 1979-1983 yılları arasında Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi’ne devam edip Kamu Yönetimi bölümü lisans diplomasını aldı. 1984 yılında açılan Kaymakam Adaylığı yazılı ve sözlü sınavını kazanarak İstanbul Kaymakam adayı ünvanı ile mülki idare amirliği mesleğine başladı.

Kayseri Yahyalı, İstanbul Eminönü ve Şırnak Cizre Kaymakam Vekilliği, Zonguldak Devrek, Şanlıurfa Bozova, Diyarbakır Ergani Kaymakamlığı görevlerinde bulundu. 1994 yılında açılan sınavı kazanarak Mülkiye Müfettişi, 1995 yılında Mülkiye Başmüfettişi oldu. 1999 yılında İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Kamu Yönetimi Bölümü’nde “İmar Planlarının Hukuki Rejimi” konulu yüksek lisans yaparak diplomasını almıştır.

1987 yılında 2 hafta süreli Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nde hizmet içi eğitim, 1989-1990 yılında Amerika Birleşik Devletleri’nde yabancı dil eğitimi için bulundu. Ayrıca 1991 yılında Bozova Kaymakamı sıfatı ile UNICEF’in davetlisi olarak, Tayland (Bangkonk)’da 3 hafta süreli uluslar arası konferansta Türk delegasyonunda görev yaptı. 1993 yılında Ergani Kaymakamı olarak 3 hafta süre ile Almanya’da bölücü terör ağırlıklı görüşmelerde bulunmak üzere İçişleri Bakanlığı temsilcisi olarak görev yürütmüştür. Mülkiye Başmüfettişi sıfatıyla 2005 yılında (6) ay süre ile inceleme ve araştırma yapmak üzere İngiltere-Londra’ya İçişleri Bakanlığı’nca gönderilmiş ve görevini tamamlayarak yurda dönmüştür.

Spora destek amacıyla şuanda, Güreş İhtisas Spor Kulübü’nde 2.Başkan olarak faaliyet yürütmekte olup, ayrıca 2004-2006 yılları arasında Güreş Federasyonu Yönetim Kurulu’nda görev almıştır.

Evli ve (2) çocuklu olan Vahdettin ÖZCAN, orta derecede İngilizce ve Almanca bilmekte olup, çeşitli dergilerde yayımlanmış imar hukuku, yerel yönetimler ve kamu yönetimi konulu makaleleri ile mesleki konularda kamu görevlilerine verilmiş pek çok konferansı bulunmaktadır.


MESAJ GÖNDER SORU SOR
     Adınız soyadınız : 
Mesajınız onaylandıktan sonra yayına verilecektir. Uygun görülmeyen mesajlarınız yayınlanmayacaktır. Yasal zorunluluk olarak yorum yapan ziyaretçilerimizin IP bilgileri kayıt altına alınacaktır. Teşekkürler...
  SORU VE MESAJLARINIZ 1 sayfada toplam 8 mesaj
SELAHATTİN ÖNCEL
2012-02-26 19:38:20    ip: 88.235.215???
sayın valim ben selahattin öncel valim size cok teşekür ederim istanbul teftişkurulu başkanligında göreve başladımm rabbim sizlere ailenize ve sevdiklerinize uzur ömürler versin cok sağ olunn cok teşekürler sizinle tanışmak ellinizi öpmek isterim sayın valimm Allah'ın KelâmI ve selamı üzerinizde olsun calışma hayatınızda başarılar ve mutluluklar dilerim SAYGILARIMLA...
........................................................................................................................................................................
murat ulutaş
2012-01-10 17:25:09    ip: 88.250.17.???
sayın valim ben kıbrıs gazisi çocuğuyum bize söz verilen kamuda iş imkanından yaralanmak istiyorum sizin yardımınızı bekliyorum 05414149718
........................................................................................................................................................................
asiye efe
2011-12-15 15:23:43    ip: 212.174.14???
sayın valim hayırlı olsun.sizin bizim memlekete gelmenize çok sevindim.ben sizi istanbul zeytinburnu belediyesinden tanıyorum.orada çalışıyorum.güvenlik olarak.işsizlik buralara gelmemize vesile oldu.inşallah yerinizde de gelip ziyaret ederim izninizle.mmemleketim sizinle gurur duyacaktır.
........................................................................................................................................................................
beytullah yücesoy
2011-10-10 13:03:06    ip: 88.247.5.3???
Lütfen Okuyun!!!! Sayın Valim ben çankırının esentepe mahallesinde ikamet ediyorum. esentepe mahallesinin sorunları hakkında bugune kadar gelen valilerimiz hiçbir şekilde yardımcı olmadılar. Ben akyol caddesinde oturuyorum bugün sabah evden çıktım ve çarşıya doğru gelirken gördüğüm manzara beni çok üzdü ve isyan ettirdi. çünkü yoldaki eski asvaltı kazıdılar yerine yeni asvalt atmadılar ve hertaraf çamur deryası peki daha bu mevsimde böyle olursa kışın biz ne yapacağız. Sözde belediye asvalt çalışması yaptı. Göze görünen yerleri ve muhtarın evinin çevresini asvaltladılar diğer ana caddelere dahi bakmadılar. yapılan bu haksızlığa ve ihmalkarlığa devletin ilimizdeki en yakın temsilcisi olarak sizin bilgi sahibi olmanızı istedim. Mesajım dikkate alınmaz ise sırasıyla başbakanımıza kadar başvuracağım. Ve yapılan bu ihmalkarlığa bir an önce son verilmesini istiyorum. saygılar sunarım teşekkür ederim.
........................................................................................................................................................................
terzi sedat güneş
2011-09-21 10:53:56    ip: 78.179.53.???
sayin valim senin yeni gorevinde başarilar dilerim ve canabi allah yardimcin olsun ve seni seviyoruz ve surekli kalbimizdesin sayin valim
........................................................................................................................................................................
yakup özdemir
2011-06-04 18:26:04    ip: 88.230.200???
sayın valim akcaabat yıldızlı beldesi seninle gurur duyuyor canabı allah seni utandırmasın allaha emanet
........................................................................................................................................................................
yunus YAMAN
2011-03-10 13:56:51    ip: 85.106.158???
sayın valim biz bir öğrenci olarak okulların 11 mart 2011 tarihi de tatil olmasını istiyoruz.Gereğinin yapılmasını saygılarımızla arz ederiz.
........................................................................................................................................................................
bayram ÇİÇEK
2011-01-28 15:54:39    ip: 88.224.66.???
sayın valimiz ben çankırı kızılırmak sakarca koyunde ıkamet edıyorum hayvancılık ve çifçilikle ugraşıyorum ziraat bankasından almış oldugumuz kredi ile damızlık buyuk baş hayvan aldık son bahar şap aşısı yapılmadıgından ilçe tarım müdürün ün bilgi ve ihmalsizliginden şu anda aşı yapılmadıgından dolayı şap hastalıgına yakalanmıştır 23 buyuk baş hayvanımız telef olmaktadır şu anki ölü sayısı 6 dır bu olardan kaymakamlıgımızın haberı oldugu halde hiç bir yardım göremedik siz degerli valimizin yardımını bekliyoruz saygılarımla (cok madurum)
........................................................................................................................................................................
1

   Terör örgütüne E-80 darbesi   2013-01-01 11:36
   Gül'e ''Baş Yaren'' unvanı verildi 2012-11-08 19:44
   Vali Özcan teşvik etti, personeli kan verdi 2012-09-21 15:54
   Çankırı'da tren kazası: 2 ölü, 9 yaralı 2012-09-14 15:58
   Daday’da yapılan binicilik yarışları sona erdi 2012-09-11 12:27
   Vali Özcan, Bayramören HES projelerini yerinde inceledi 2012-07-12 09:59
   Vali Özcan yenilenen yolları inceledi 2012-06-25 17:15
   Çankırı’da Olimpik Gün Yürüyüşü yapıldı 2012-06-10 14:40
   Alpsarı Göleti 2013 baharında yenilenen haliyle hizmet verecek 2012-06-06 17:25
   Çankırı Valisi Özcan ve Korgun Kaymakamı Oğuz, asfalt çalışmalarını inceledi 2012-06-06 17:21
   Çevre için yürüdüler 2012-06-05 18:13
   Japonlar, Çankırı’ya yatırım yapmaya hazırlanıyor 2012-06-05 08:49
   Çankırı Valisi Özcan şehit ailesini ziyaret etti (Fotoğraflı) 2012-06-02 17:19
   Kadın Çiftçiler Yarışıyor Bölge Finali Çankırı’da yapıldı 2012-05-30 18:06
   ''Kadın Çiftçiler Yarışıyor'' bölge finali -Karabüklü kadın çiftçi.. 2012-05-30 17:58
   Şırnak'taki çatışma -Şehit teğmen Korhan Kuruçay'ın cenazesi Kurşunlu'da.. 2012-05-28 15:05
   Çankırı Valisi Özcan Meteoroloji İl Müdürlüğü'nde incelemelerde bulundu.. 2012-05-24 14:51
   Çankırı’da 19 Mayıs coşkusu 2012-05-19 14:04
   ''Hazır Gereçlerle Yapılan Nakışlar'' kursiyerleri sertifikalarını aldı.. 2012-05-18 14:28
   ''Hazır Gereçlerle Yapılan Nakışlar'' kursiyerleri sertifikalarını aldı.. 2012-05-18 14:28
Çankırı Valisi Vahdettin ÖZCAN
Vahdettin ÖZCAN
Çankırı Valisi
Çankırı Belediye Başkanı İrfan Dinç
İrfan Dinç
Belediye Başkanı
FAIL (the browser should render some flash content, not this).